Senin, 12 Mei 2014

benefits of honey for hair

benefits of honey for hair چای سبز و یا چای سبز یکی از نوشیدنی معروف مصرف شده توسط تمام سنین شد. کردم سلامت و زیباییمزایایی را که ثابت شده است ، تا همین اواخر یک عامل اصلی در نوشیدنی در روز است.

مزایای چای سبز هنگامی که با عسل ترکیب تو چگونه است ؟

چای سبز مخلوط با عسل به جای مفید می دانید بهتر است. علاوه بر این، لازم نیست برای اضافه کردن شکر و شیرینی های طبیعی از عسل.

به عنوان Boldsky.com گزارش ، اگر این فواید چای سبز با عسل مخلوط شده است .

بهبود عملکرد مغز

نه تنها البته طراوت ، چای سبز همچنین می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد. حضور کافئین کم موجود در چای سبز را به شما اقامت تازه خرد است. علاوه بر این، با علاوه بر این از عسل در آن خواهد شد عملکرد مغز را بهبود بخشد. هر دو کمک به تمرکز بهتر و غلظت و همچنین نگه داشتن خلق و خوی شما .

سوزاندن چربی

اغلب مردم می خواهند به خوردن و نوشیدن طعم و مزه خوب است اما در همان زمان سوزاندن چربی . شاید این درست است؟ خبر خوب این است این امکان وجود دارد . اگر شما چای سبز و اضافه کردن عسل در آن و به طور منظم مصرف و پس از آن ترکیب خواهد شد به طور موثر کالری سوزاندن در بدن به طوری که چربی بدن کاهش می یابد.

پیشگیری از سرطان

مخلوط آنها را به یک نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان ها است که می تواند سلول های بدن را بهبود بخشد و به جلوگیری از بخش سرطان .

دندان های سالم

ترکیبهای موجود در چای سبز وجود دارد که با عسل ترکیب همچنین می تواند از تشکیل پلاک و باکتری های بد در دهان جلوگیری می کند. به همین دلیل دندان های خود را سالم تر و قوی تر می شوند.

استخوان های سالم

خطر پوکی استخوان نمی توان اجتناب کرد . اگر شما یک فرد که دوست دارد محصولات لبنی نیست، پس شما می توانید چای سبز با مخلوطی از عسل مصرف برای جلوگیری از پوکی استخوان را مختل سلامتی شما.

Tidak ada komentar:

 

KadalBuntunk ©  2009